کسب در آمد از واقعیت مجازی| اشتغال با واقعیت مجازی

 

واقعیت مجازی امروزه وسعت زیادی پیدا کرده و در قسمت های  مختلف جامعه از آموزش صنایع نظامی تا سرگرمی و حوزه ها درمانی تاثیر گذار بوده است بخصوص در بروز شدن سرگرمی ها و بازی های قدیمی که باعث حضور این تکنولوژي در  دستگاه های شهربازی شده است . گستره وسیع این تجهیزات علاوه بر اینکه کسب و کاری برای شرکت های تولید کننده اش همراه داشته که پیشگامان آن متا ( فیس بوک سابق ) سونی و htc  می باشند توانسته برای تمامی افراد چه با سرمایه های کم چه زیاد در آمد زا باشد.

 

کسب در آمد از تجهیزات واقعیت مجازی

 

چرا محصولات واقعیت مجازی برای همه جذاب است؟

جدید و گُنگ بودن وسایل مربوط به واقعیت مجازی حس اشتیاق برای تجربه کردن را آدم ها بوجود می آورد از این رو به تازگی شهربازی هایی تنها مختص شبیه ساز ها گیم های واقعیت مجازی ساخته شده یا در مراکز تجاری تفریحی افرادی غرفه های با این ایده بپا کرده اند که طبق اطلاعات ما ازمشتریانمان با تهیه دستگاهایی متناسب با پتانسیل شهر و در صورت انتخاب درست مکان ایستگاه بازی یا شهربازی توانسته اند سود بالایی دست یابند .

 

تنوع زیاد بازی های شبیه ساز واقعیت مجازی  ,گروهی و خانوادگی بودن بعضی دستگاه ها   و اینکه بازی با تجهیزات Vr بدون محدودیت سنی است و برای  کودکان تا بزرگسالان جذاب می باشد دلیلی شده تا افرادی زیادی مشتاق استفاده با آن ها باشند .

 

سرمایه اولیه مناسب راه اندازی کلاب واقعیت مجازی

با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی کشورمان برای راه اندازی هر کسب و کاری هزینه های سرسام اوری نیاز است علاوه بر اینکه تضمینی بر سودهی خیلی از آن ها وجود ندارد و ریسک بالایی به حساب می آیند. به عنوان مثال برای راه اندازی یک مزون لباس یا رستوران اول از همه هزینه دکوراسیون و اجاره و بعد تهیه دستگاه ها و یا اجناس را باید متقبل شویم و همچنین در این کسب و کار ها دست روی دست زیاد است و باید علاوه بر ترس ور شکستگی فکری برای رقیبانمان بکنیم . اما راه اندازی یک کلاب یا شهربازی واقعیت مجازی ( در نسبت با وسعت ایده شما ) سرمایه اولیه کمتری می خواهد و بدلیل اینکه این شغل در حوزه سرگرمی است ریسک کمتری هم دارد .

 

تجهیزات واقعیت مجازی و شبیه ساز ها نه تنها در ایران بلکه در دنیا وسایل جدیدی به حساب می آیند و اکثر مردم اشناییتی با آن ندارند اگر شما کسب و کاری با این موضوع در شهره خودتان بپا کنید احتمالا اولین نفر خواهید بود و رقیبان زیادی ندارید . در شهرهای بزرگ مثل مشهد و تهران هم هنوز تعداد زیادی کلاب و شهربازی واقعیت مجازی وجود ندارد و راه اندازی آن ها به شما شغلی منحصر به فرد می دهد.

حامد گفت:
جالب بود. خسته نباشید
سبد خرید