تجهیزه شهربازی واقعیت مجازی پدیده شاندیز | اولین پارک واقعیت مجازی مشهد

شهربازی مجموعه تجاری - تفریحی پدیده شاندیز به تازگی  VR PARK خودش را افتتاح کرده است که شرکت لئوتک تولیدکننده شبیه ساز های واقعیت مجازی آن بوده است. صفر تا صد تجهیزات واقعیت مجازی این مجموعه توسط تیم ما طراحی و تولید ، همچین در فضای مورد نظر نصب و اجرا شده است. طراحی بدنه و نور پردازی سیمولاتور ها مطابق با محیط در نظر گرفته انجام شده است. ۰ تا ۱۰۰ دستگاه های ساخته شده برای شهربازی واقعیت مجازی پدیده شانذیز مشهد در کارخانه تولیدی وسایل شهربازی لئوتک، توسط متخصصین متبهر طراحی و تولید شده است و تمام تجهیزات دارای نشان استاندارد ملی هستند.

 

آدرس شهربازی پدیده

این شهربازی در همان شهر رویایی پدیده معروف قرار دارد. اما اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم موقعیت مکانی آن  شاندیز، بلوار دانشسرا، شهر رویایی پدیده می باشد.

امیدواریم لحظات خوشی را در این مکان سپری کنید و از دستگاه های طراحی و تولید شده توسط تیم مجرب لئوتک لذت کافی را ببرید.

 

 

VR park شهربازی پدیده شاندیز

 

لئوتک تولیدکننده تجهیزات واقعیت مجازی ، شهربازی و سیمولاتور های VR

شماره تماس:  09370077288

 

معرفی و بررسی تجهیزات شهربازی تولید شده توسط لئوتک در شهربازی پدیده شاندیز

 

 

 

شهربازی شاندیز

شهربازی شاندیز مشهد

شهربازی vr شاندیز مشهد

شهربازی واقعیت مجازی مشهد

شهربازی شاندیز vr


شبیه ساز موتور سواری واقعیت مجازی 

 

 

شبیه ساز موتور سواری واقعیت مجازی

 

این محصول از جدید ترین وسایل شهربازی است که طراحی خاص آن علاوه بر زیبایی که محیط اطرافش میدهد، آدم زیادی را به اشتیاق میاورد تا از آن استفاده کنند. این دستگاه با حرکات دقیق و سریع هماهنگ با بازی و هدست وی آر خود تجربه خوبی به بازیکن های خود تا به حال داده است. شبیه ساز ها از مدرن ترین تجهیزات شهربازی واقعیت مجازی به حساب می آیند.

 

شهربازی پدیده شاندیز مشهد

 

 

 

تجهیزات واقعیت مجازی

 


بیت سابر Beat Saber

 

 

beat saber

 

 

بیت سابر از دیگر وسایل واقعیت مجازی تولید شده برای مجموعه تفریحی پدیده شاندیز میباشد. این دستگاه که تلفیقی از واقعیت مجازی و موزیک است، تحرک و هیجان زیادی را به همراه دارد. بازی های موزیکال هماهنگ با vr توسط این دستگاه اجرا می شود. طراحی منحصر به فرد و نور پردازی بی نظیری که دارد می تواند جلوه خاصی به هر مکانی بدهد.


شبیه ساز رانندگی واقعیت مجازی در شهربازی پدیده شاندیز مشهد

 

 

قیمت شبیه ساز رانندگی واقعیت مجازی

 

این دستگاه که از پایه ثابت های شهربازی واقعیت مجازی است همراه با مانیتور و هدست در شهربازی پدیده شاندیز مشهد نیز توسط لئوتک نصب شد. همچنین فرمان و پدال های رانندگی نیز در آن تعبیه شده است. اگر قصد احداث یک مرکز تفریحی دارید این دستگاه می تواند گزینه مناسبی باشد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به صفحه آن در فروشگاه ما مراجعه کنید. طراحی فوق العاده این دستگاه می تواند جذابیت خاصی به هر شهربازی بدهد.

 


صندلی متحرک واقعیت مجازی

از قدیمی دستگاه های واقعیت مجازی به حساب می آيد که به دلیل تنوع زیاد بازی هایش هنوز مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به شبیه ساز ترن هوایی نیز مشهور است. با انتخاب مدیران مجموعه، یک دستگاه صندلی واقعیت مجازی بطور اختصاصی برای شهربازی پدیده شاندیز طراحی و تولید شده است.

 

صندلی واقعیت مجازی

 

 


شبیه ساز ریسینگ واقعیت مجازی

 

 

شبیه ساز ریسینگ واقعیت مجازی

 

شبیه سازی متفاوت از رانندگی VR ثابت که وجه تمایز آن در طراحی منحصر به فردش و نوع نشستن راننده است . فقط با یک هدست واقعیت مجازی آرایه می شود و نیاز به مانیتور به همراه خودش ندارد. حس یک مسابقه رالی تمام عیار را با تلفیق واقعیت مجازی به همراه فرمان و پدال های فیزیکی یک ماشین مسابقه تجربه کنید. شاید دیگر چنین فرصتی برای شما فراهم نشود.

 

 


شبیه ساز فرمول یک واقعیت مجازی

 

 

شبیه ساز فرمول یک واقعیت مجازی

 

یک نوع دیگر از شبیه ساز های واقعیت مجازی است که شاید نقطه عطف آن نسبت به دیگر دوستان خود ایده متفاوت بدنه آن باشد . این دستگاه دقیقا شبیه یک ماشین فرمول یک طراحی شده و حرکات جک های آن هماهنگ با بازی رانندگی آن است. گیم آن نیز مسابقه فرمول یک واقعی می باشد.

 

 


آرکید واقعیت مجازی  virtual reality Arcade

 

 

آرکید واقعیت مجازی

 

آرکید VR  یا استیج واقعیت مجازی از قدیمی ترین و پرفروش ترین دستگاه ها است تنوع بازی بیشتری نسبت به دیگر تجهیزات دارد. فضای باز آن اجازه تحرک و جنب و جوش را به بازیکن می دهد. ال ای دی های  RGB مانند بقیه محصولات در بدنه این آرکید نیز قرار گرفته است.

 

 


صندلی واقعیت مجازی

 

 

 

 

VR park

 


شبیه ساز تیراندازی واقعیت مجازی

 

شبیه ساز تیراندازی از محبوب ترین وسایل تولیدی لئوتک محسوب میشود. دلیل آن نیز کاملا مشخص است. هیجان بسیار بالایی است که این بازی به شما القا میکند. همان طور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید، یک دسته مسلسل کاملا حرفه و زیبا نیز برای آن تولید شده است.

 

شبیه ساز تیراندازی واقعیت مجازی

 

 


شبیه ساز چتر بازی واقعیت مجازی

 

 

شبیه ساز چتر بازی واقعیت مجازی

 

از جذاب ترین تجهیزات واقعیت مجازی که توسط تیم ما طراحی شده که شما حسه سقوط از اراتفاع را میدهد.

 

پارک واقعیت مجازی مشهد

 


اسب سواری کودکان

 

 

اسب سواری کودکان

 

در مجموعه دستگاه های تولید شده شبیه سازی برای کودکان نیز در نظر گرفته ایم تا همه سنین بتوانند از این شهربازی بهره مند شوند. بدنه این دستگاه کاملا شبیه یک اسب طراحی شده است. بازی های اسب سواری vr بر روی این پلتفرم قابل اجرا هستند.این وسیله بدنه ای محکم و بادوام دارد.

 

 

محمد گفت:
شهربازی واقعیت مجازی
VR PARK
سبد خرید