ساخت المان های نوری برای شهرداری مشهد | جشنواره هنرهای نوری مشهد کوهسنگی

عید ۱۴۰۲ شهرداری مشهد در اقدامی نوآورانه و متفاوت جشنواره هنر های نوری را به در بوستان کوهسنگی که یکی از شلوغ ترین و زائر پسند ترین نقاط شهر هست بپا کرد. شرکت لئوتک نیز ۴ المان و نمونه از وسایل شهربازی خودش را به سفارش شهرداری مشهد تولید و در این رویداد قرار داد که هر ۴ سازه ما از پر استقبال ترین های این جشنواره بودند. اتاق لیزر,پروانه های نوری, بازی کاشی و کهکشان زمینی فقط گوشه ای از تجهیزات تولید تیم لئوتک در این جشنواره بود .

 

 

laser room escape | اتاق لیزر یکی از جدید ترین وسایل شهربازی در ایران

اتاق لیزر از آن دسته تجهیزات شهربازی است که همه را کنجکاو میکنند تا یک بار هم شده آن را امتحان کنند. در جشنواره هنرهای نوری مشهد نیز این را ثابت کرد. اما حالا این بازی چگونه است؟

 تا به حال شده که بخواهید جاسوس باشید؟ جاسوس‌ها باید از لیزرهای امنیتی عبور کنند. شما نباید پرتوهای لیزر را بشکنید! در پیچ‌و‌خم لیزری شما به چالش کشیده می‌شید تا از اتاقی پر از پرتوهای لیزر  بدون شکستن پرتوها عبور کنید. درست مانند جاسوسان بزرگی که از سیستم های امنیتی لیزری غیرقابل نفوذ سرپیچی می کنند، شما هم باید همین کار را انجام دهید! قبل از ورود به پیچ و خم، یکی از بچه ها پرسید: "اگر پرتو لیزر را بشکنیم چه اتفاقی می افتد؟" یک زنگ به صدا در می آید و شما فرصت برنده شدن را از دست داده اید.

 

 

پروانه نوری | المان شهری نوری متحرک

پروانه های نوری در دریاچه قبل از اولین پله های کوهه بوستان کوهسنگی در آب نصب شده اند. این المان نوری جلوه خاصی برای اطراف خود به وجود آورد. اما وجه تمایز آن با دیگر المان های شهری متحرک بودن آن است که از این منظر نسبت به بقیه سازه ها توجه بیشتری جلب می کرد. پروانه به تنهایی زیبایی خاص خود را دارد . حالا شما یک پروانه با نور رنگی در ابعاد بزرگ را بر روی آب تصور کنید.

 

المان نوری

 

 بازی کاشی | دستگاهی برای شهربازی ها و المانی زیبا برای شهر

از جمله دستگاه های شهربازی نوری جدید بازی کاشی است که تعداد زیاد کاشی رنگی در کنار هم یک مربع بزرگ بوجود اورده اند که فضای بزرگ و ازادی فراهم کرده که باعث جنب و جوش و در نتیجه هیجان زیاد می شود . نباید با کاشی های قرمز در مربع وسط برخورد کنید . هم زمان باید روی کاشی های سبز بروید تا برنده بازی باشید. این دستگاه به دلیل تایم کم بازی میتواند از وسایل شهربازی پول ساز و همچنان پر مخاطب باشد.

 

 

 

کهکشان زمینی

یکی از پر شور ترین وسایل شهربازی در جشنواره هنرهای نوری مشهد کهکشان زمینی بود . کودکان و نوجوانان زیادی در زمان فعال بودی این بازی جذاب , خود را با این وسیله سرگرم کردند . باید چندین بار با تمام قدرت بپرید تا رنگه دایره ای که روی آن هستید عوض شود . جنس فلکسی به کار رفته بسیار قوی است که حتی تا وزن بیش از ۹۰ کیلو گرم را تحمل می کند. تعداد زیاد دایره ها و تغییر رنگ نورها به سرعت به همراه انٰرژي و استقبال مردم فضای زیبا و هیجان انگیزی در جشنواره هنر های نوری مشهد بوجود آورد .

 

 

سبد خرید