ادامه مطلب
استفاده از واقعیت مجازی VR و واقعیت افزوده AR در تبلیغات و بازاریابی
![استفاده از واقعیت مجازی VR و واقعیت افزوده AR در تبلیغات و بازاریابی](https://leo-tech.ir/uploads/a055b85bac384eecbd9d423cccaf3a74.w_748,h_200,r_k.png)
واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) به عنوان دو تکنولوژی نوین، در سالهای اخیر توجه بسیاری از شرکتها و برندهای تجاری را به خود جلب کردهاند. با استفاده از این دو تکنولوژی، شرکتها میتوانند تجربهی خرید را برای مخاطبان جذابتر، تعاملیتر و واقعیتر کنند و از این طریق، به سمت افزایش فروش حرکت کنند. واقعیت مجازی، به مخاطبان این امکان را میدهد که به طور واقعیت نزدیک به محصولات، …