نصب شبیه ساز فرمول ۱ | شهربازی کارالند در برج آرمیتاژ مشهد

خبر داغ برای طرفداران سرعت و هیجان! شهربازی کارالند در برج ارمیتاژ گلشن مشهد، میزبان جدیدترین شبیه ساز واقعیت مجازی شرکت لئوتک، شبیه ساز فرمول ۱، شده است.

تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی در دنیای واقعی:

با استفاده از این دستگاه شهربازی لئوتک، شما می‌توانید حس و حال رانندگی در یک مسابقه فرمول ۱ واقعی را تجربه کنید. از گرافیک خیره‌کننده و حرکات روان گرفته تا صدای موتور و تکان‌های واقعی، همه چیز برای یک تجربه بی‌نظیر از رانندگی در دنیای مجازی مهیا شده است.

مناسب برای تمام سنین:

شبیه ساز فرمول ۱ لئوتک برای تمام سنین، از کودکان تا بزرگسالان، جذاب و هیجان‌انگیز است. سطوح مختلف دشواری و تنوع در مسیرها، این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با مهارت و سلیقه خود، از این شبیه

مزایای استفاده از شبیه ساز فرمول ۱ لئوتک:

  • افزایش تمرکز و دقت: عبور از میان پیچ‌ها و موانع، نیازمند تمرکز و دقت بالا بوده و به ارتقای این مهارت‌ها در شما کمک می‌کند.
  • تقویت مهارت‌های تصمیم‌گیری: در این شبیه ساز، شما باید در کسری از ثانیه تصمیمات مهمی برای عبور از موانع و پیشی گرفتن از رقبای خود بگیرید.
  • افزایش هیجان و سرگرمی: شبیه ساز فرمول ۱ لئوتک، یک تفریح هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای تمام سنین است.

اگر به دنبال یک تجربه هیجان‌انگیز و جدید هستید، شبیه ساز فرمول ۱ لئوتک را در شهربازی کارالند برج ارمیتاژ گلشن مشهد از دست ندهید.

 

معرفی جدیدترین سیمولاتور وی آر لئوتک: دستگاه شبیه ساز رانندگی

 

شبیه ساز فرمول ۱ شهربازی کارالند

دیگر پروژه های لئوتک

لئوتک در حدود ۱۰ سال فعالیت خود، اتاق های وی آر و شهربازی های زیادی را در سراسر ایران و حتی کشور عراق را با دستگاه های خود تجهیز کرده است. از برجسته ترین این پروژه های میتوان به ایران مال، وی آر پارک یزد، چالوس، استارا، بندر عباس سلیمانیه عراق، شهربازی پدیده شاندیز، شهربازی ورزشگاه اما رضا مشهد و سینما vr مجتمع ارمان مشهد اشاره کرد. خوشبختانه شرکت ما امکان ارسال تجهیزات به سراسر ایران و حتی کشور های همسایه را داراست و از این بابت نگرانی برای شما عزیزان وجود ندارد.

 

برج آرمیتاژ گلشن

برج آرمیتاژ گلشن مشهد چند سالی به یک از مهم ترین مراکز تجاری - تفریحی مشهد بدل شده است. این برج در خیابان هفتم تیر مشهد در یک منطقه لاکچری شهر قرار دارد. اکثر عبور و مرور در این مجتمع به دلیل فروشگاه های زیادی است که تنوع جنس بالایی نیز دارند. هرطبقه مختص به یک نوع کالای خاص است که به نوبه خود ایده جالبی میباشد. همچنین تعدادی کافی شاپ ، یک طبقه فود کورت و سینما باعث شده تا مردم مشهد توجه بیشتری به این مکان داشته باشند. شهربازی کارالند در طبقه سوم این برج قرار دارد که بیشتر مختص کودکان میباشد اما به تازگی دستگاه هایی برای بزرگسالان نیز در این مکان قرار گرفته شده است.

 

 

رضوی رضا گفت:
عالیه من این دستگاه رو تو شهربازی کارالند سوارشدم
سبد خرید